Centrum Terapii Poznawczo-Behawioralnej
ul. Wilcza 28 lok. 20, 00-544 Warszawa
Szkoła
Sekretariat czynny
w poniedziałki i piątki
w godzinach 13:00-15:00
Kontakt telefoniczny
codziennie w dni robocze
w godzinach 13:00-15:00
tel.: 22-848-22-64,
tel. kom.: 501-348-250 (numer działa jedynie w sieci Orange) lub 608-058-549
e-mail:
ksiegowosc@ctpb.pl
Księgowość
zapraszamy do kontaktu telefonicznego w dniach:
poniedziałek 13:00-15:00
wtorek 13:00-15:00
środa 13:00-15:00
piątek 9:00-12:00
tel: 694-792-410
Numer konta:
PKO BP SA
09 1020 1156 0000 7702 0127 1378
Psychoterapia
tel. kom.: 606-677-260
Kontakt telefoniczny
codziennie w dni robocze
w godzinach 9:00-14:00
(wtorki 16:00-19:00)
Tytuł szkolenia: Zachowania trudne w szkole - metody modyfikacji
Prowadzący: Agnieszka Madej (psycholog)
Propozycja sylabusa
Przegląd zagadnień:
Czym są zachowania trudne - wprowadzenie
Przyczyny zachowań problemowych
Nauka o zachowaniu i jej implikacje
Zasady modyfikacji zachowań
Techniki stosowane w pracy z zachowaniami problemowymi
Trendy zagraniczne jako uzasadnienie sugerowanych metod
"Trochę matematyki" czyli równanie klasowe
Jak "złowić" dziecko czyli metody na współpracę
Skuteczne pochwały
Rodzaje pochwał
Alternatywy wobec "karania"
Nagrody
Systemy punktowe
Skuteczne polecenia
Polecenia zmodyfikowane
Praca z uczniem z ADHD
Agresja - jak sobie z nią radzić
Metoda obserwacji zachowania jako podstawa przyszłej zmiany
Warsztat ten przeznaczony jest dla osób pracujących z dziećmi w systemie oświaty (nauczyciele, pedagodzy szkolni, psycholodzy szkolni). Stanowi przegląd metod i sposobów radzenia sobie z zachowaniami problemowymi prezentowanymi przez dzieci w środowisku szkolnym. Zastosowanie omawianych technik nie ogranicza się jednak wyłącznie do systemu klasowego, ale znajduje swoje odzwierciedlenie w codziennych relacjach z dzieckiem w środowisku rodzinnym.
Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu co oznacza, iż uczestnicy będą proszeni o dzielenie się własnymi doświadczeniami oraz pracę własną (praca w grupach, praca indywidualna).