Szkolenie roczne w terapii poznawczo-behawioralnej
ROCZNA SZKOŁA PSYCHOTERAPII CENTRUM TERAPII POZNAWCZO BEHAWIORALNEJ
edycja
Lp. | Data | Temat | Prowadzący |
---|---|---|---|
1. | 17-18.09.2022 | Wywiad i formułowanie przypadku w terapii poznawczo-behawioralnej | Bożena Ozimek |
2. | 22-23.10.2022 | Identyfikowanie, weryfikowanie i modyfikowanie treści poznawczych | Agnieszka Madej |
3. | 5-6.11.2022 | Trening umiejętności w terapii poznawczo-behawioralnej dzieci i młodzieży | Agnieszka Madej |
4. | 3-4.12.2022 | Terapia poznawczo-behawioralna depresji | Konrad Ambroziak |
5. | 21-22.01.2023 | Terapia poznawczo-behawioralna zaburzeń lękowych | Bożena Ozimek |
6. | 25-26.02.2023 | Terapia poznawczo-behawioralna zaburzeń odżywiania | Anna Orłowska |
7. | 25-26.03.2023 | Dialog motywujący | Konrad Ambroziak |
8. | 6-7.05.2023 | Model DNA-V – transdiagnostyczna koncepcja rozwijania elastyczności psychologicznej | Konrad Ambroziak |
9. | 27-28.05.2023 | Zespół Aspergera – diagnoza i terapia | Bożena Ozimek |
10. | 24-25.06.2023 | Uzależnienia chemiczne oraz od interaktywnych urządzeń elektronicznych | Sławomir Grab |
11. | 16-17.09.2023 | Wprowadzenie do terapii schematów dzieci i młodzieży | Agnieszka Madej |
12. | 14-15.10.2023 | Terapia schematów – coaching dla rodziców (końcowy egzamin testowy) | Agnieszka Madej |
Wprowadzenie w życie autorskiego projektu CTPB, dotyczącego utworzenia szkoleń rocznych w terapii poznawczo-behawioralnej, święciło niedawno swój mały jubileusz 10-lecia. Idea, wypracowana na bazie wieloletnich doświadczeń w prowadzeniu Szkoły Psychoterapii, zaowocowała próbą dostosowania oferty do bardziej zindywidualizowanych potrzeb odbiorców.
Organizacja szkoleń rocznych została pomyślana tak, aby ułatwić dostęp do kształcenia w zakresie Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej dla osób z całej Polski, zdecentralizować sposób upowszechniania wiedzy w jednym z najdynamiczniej rozwijających się kierunków psychoterapii na świecie. Taka forma szkolenia i zdobywania umiejętności skierowana jest do osób:
Ukończenie bloku niesie ze sobą następujące korzyści:
Program cyklu pomyślany jest w taki sposób by dać Państwu dodatkowe narzędzia do pracy.
Wszystkie zajęcia wykładowo-warsztatowe prowadzone są metodami aktywnymi poprzez analizowanie studium przypadków, dyskusje moderowane, symulacje i analizę nagrań sesji terapeutycznych. W trakcie każdych zajęć odbywają się praktyczne ćwiczenia metod pracy.