Szkolenie roczne
ROCZNA SZKOŁA TERAPII POZNAWCZO BEHAWIORALNEJ DZIECI I MŁODZIEŻY
edycja
Wprowadzenie w życie autorskiego projektu CTPB, dotyczącego utworzenia szkoleń rocznych w terapii poznawczo-behawioralnej, święciło niedawno swój mały jubileusz 10-lecia. Idea, wypracowana na bazie wieloletnich doświadczeń w prowadzeniu Szkoły Psychoterapii, zaowocowała próbą dostosowania oferty do bardziej zindywidualizowanych potrzeb odbiorców.
Więcej...
Organizacja szkoleń rocznych została pomyślana tak, aby ułatwić dostęp do kształcenia w zakresie Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej dla osób z całej Polski, zdecentralizować sposób upowszechniania wiedzy w jednym z najdynamiczniej rozwijających się kierunków psychoterapii na świecie. Taka forma szkolenia i zdobywania umiejętności skierowana jest do osób:
Ukończenie bloku niesie ze sobą następujące korzyści:
Program cyklu pomyślany jest w taki sposób by dać Państwu dodatkowe narzędzia do pracy. Wszystkie zajęcia wykładowo-warsztatowe prowadzone są metodami aktywnymi poprzez analizowanie studium przypadków, dyskusje moderowane, symulacje i analizę nagrań sesji terapeutycznych. W trakcie każdych zajęć odbywają się praktyczne ćwiczenia metod pracy. PRZY ODPOWIEDNIEJ LICZBIE CHĘTNYCH ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ KONTYNUACJI SZKOLENIA*. Kontynuacja szkolenia możliwa jest po spełnieniu wszystkich poniższych warunków:
*W przypadku zgłoszenia się odpowiedniej liczby chętnych kontynuacja szkolenia do Certyfikatu Psychoterapeuty Poznawczo-Behawioralnego CTPB odbywać się będzie w Warszawie i obejmować uczestnictwo w superwizjach, zajęciach wykładowo-warsztatowych, treningach: interpersonalnym i intrapsychicznym oraz wywiązanie się uczestnika z wymogów dotyczących godzin stażu klinicznego oraz pracy psychoterapeutycznej w nurcie poznawczo-behawioralnym. Tryb kontynuacji szkolenia uzależniony jest od liczby zgłoszeń. W razie zgłoszenia się minimum 30 osób istnieje możliwość stworzenia odrębnej edycji w systemie 1+3 (trzy lata szkolenia po ukończeniu bloku rocznego). W przypadku mniejszej liczby chętnych, zainteresowane osoby mogą dołączać do edycji szkoleń czteroletnich, w miarę dostępności wolnych miejsc. ZAPRASZAMY!
Harmonogram
LP. | Daty | Temat | Prowadzący |
1. | 28-29 stycznia 2023 | Wywiad i formułowanie przypadku w terapii poznawczo-behawioralnej | Bożena Ozimek |
2. | 18-19 lutego 2023 | Identyfikowanie, weryfikowanie i modyfikowanie treści poznawczych | Agnieszka Madej |
3. | 11-12 marca 2023 | Trening umiejętności w terapii poznawczo-behawioralnej dzieci i młodzieży | Agnieszka Madej |
4. | 1-2 kwietnia 2023 | Terapia poznawczo-behawioralna depresji | Monika Grześ |
5. | 13-14 maja 2023 | Terapia poznawczo-behawioralna w samouszkodzeniach oraz myśli „S” | Monika Grześ |
6. | 3-4 czerwca 2023 | Terapia poznawczo-behawioralna zaburzeń lękowych | Bożena Ozimek |
7. | 2-3 września 2023 | Terapia poznawczo-behawioralne zaburzeń odżywiania cz. 1 | Monika Grześ |
8. | 21-22 października 2023 | Terapia poznawczo-behawioralne zaburzeń odżywiania cz. 2 | Monika Grześ |
9. | 18-19 listopada 2023 | Dialog motywujący | Grażyna Bończewska |
10. | 9-10 grudnia 2023 | Model DNA-V – transdiagnostyczna koncepcja rozwijania elastyczności psychologicznej | Konrad Ambroziak |
11. | styczeń 2024 | Spektrum autyzmu – diagnoza i terapia | Bożena Ozimek |
12. | luty 2024 | Uzależnienia chemiczne oraz od interaktywnych urządzeń elektronicznych | Sławomir Grab |
13. | marzec 2024 | Interwencja kryzysowa dzieci i młodzieży | Andrzej Śliwerski |
14. | kwiecień 2024 | Wprowadzenie do terapii schematów dzieci i młodzieży | Agnieszka Madej |
15. | maj 2024 | Terapia schematów – coaching dla rodziców | Agnieszka Madej |
Koszty szkolenia
Podstawowe kwestie organizacyjne:
Numer konta: PKO BP SA 98 1020 1156 0000 7702 0010 7425
Tytuł przelewu: imię i nazwisko, opłata rekrutacyjna, WRDiM10
Formularz zgłoszeniowy
Zapisy na szkolenie zostały zamknięte. Ze względu na brak miejsc w 10 edycji, zapraszamy do zapisów do kolejnej 11 edycji Szkolenia Rocznego Dzieci i Młodzieży.